Datasalen .

Tjohopp!
Igår var det ju NRJ in the Park med några kompisar, det var riktigt skoj måste jag säga! :) Tittade på en great show, åkte karusell när det spöregnade & typ chilla bara ;D Vaknade vid halv sju imorse och kom till skolan åtta, hade matte och nu är allt som vanligt..skolan har dragit igång på riktigt! Vi har redan fått NO-läxa på fyra sidor, kommer få HKK-läxa & SO-läxa :( Kul eller? Noppee! Menmen, det kommer gå bra hoppas jag! ;D heh. ny spansklärare också och hon är gott som  toppen! Tycker mer om henne än min förra lärare och jag ser framemot spansklektionerna för första gången i mitt liv! (A) Men jag är inte värst bra på spanska men det löser sig, det gör det alltid, jaa..det fixar sig tillslut ;) heheh! & juste ja, jag är nu i skolan på bibblan och sitter vid datorn & Louise sitter vid den andra :)) Om tio minuter börjar So med Per!! :O Oh, i just love it :@ Eller inte! haha, men jaja..sen ska jag hem och köra lite No tyvärr :( Sen chill, imorgon är det fredag! Det gillar jag iaf :) Och efter det blir det ner en runda till malmöfestivalen eftersom det är sista dagen =/<33 Nu ska jag störa Louise under sitt bloggande, hörs snart! :)
puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0