det är jag det ..

Yå people! :)
Idag var det jaa..en knepig dag :/ Jag var inte alls på bra humör, menmen :) Sånna dagar kommer lite då och då, det går bra iaf ju :D På första lektionen röstade vi i klassen om vem som skulle vara med i mobbingjouren, typ hela klassen skulle rösta på en tjej & en kille var, sen satt dom ihop alla röster (lärarna från jouren då) och vår svensklärare, Marijana. Och jag blev faktiskt en av dom fyra (a) .. Lite stolt blir man ju faktiskt! :) Fast jag fick en plats förra terminen också men då ville jag inte vara med men i år kör jag faktiskt på det! :)) Så vi får se hur det blir, men det blir nog bra :) Var ju med i en sån sak på lågstadiet också..så jag hör väl "hemma" där =) Haha, vi säger det eller nått! Efter skolan som slutade tjugo över tre, så hade jag bestämt mig för att plugga! Men så blev det inte, stack in till stan med mammsiieeee och skulle shoppa på ginatricot när jag insåg att det inte fanns ett dugg som jag tyckte riktigt mycket om! =( Stack in på H&M och hittade en supersöt kofta eller vad man ska kalla det, endast 149 kronor! :O Sjuktbilligt! Menmen, sen kom jag hem och plöggaaa so! Kommunen, politik .. sånt dära ni vet :/ Men ändå helt okej ämne tycker jag, nu måste jag sätta igång och fixa mitt hår så det finns en chans att gå till skolan imorgon :) Haha, ha det bra alla blogggeeks!
Ska btw försöka med lite fler inlägg per dag, men so far får detta duga :) puss. <33


ellinor&andrea, du&jag <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0