En chilldillig dag

Idag har jag inte gjort så mycket, varit duktig nog att plugga :) Gjorde iaf klart min svensk artikel och jag är suuuupernöjjjjd med den :D Efter att jag hade vaknat till ordentligt som var vid tolv åt jag lunch till frukost :)) Sen stack jag till mobilia med mamma som skulle lämna några kläder & efter det stack vi hem, åt glass ute i trädgården med hela familjen, riktigt mys med markisern som är nerrullad så det är skugga, haha. Efter det åkte mamma&pappa på en lång cykeltur så jag & syster satt ute tillsammans och pluggade, det blev mest snack men lite plugg då hon hjälpte mig med artikeln som turned out toppen! :D Sen kollade jag på Switch för fjärde gången, den här helgen! Men syster dåra, den är så himla gullig & bra ;D(Y) , sen blev det ju plattahåret äventyr, nu sitter jag och bestämmer vad jag ska ha på mig på fotot imorgon och tittar på En prinsessas Dagbok 2, ha det gytt för det ska jag! pusss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0