Geroge Bush, Skåne, Snart fredag!



Hej gott folk!
Idag har jag varit i skolan, vi hade schemabrytande dag vilken innebar att vi inte hade dom vanliga lektionerna som vi brukar ha :)) Istället hade vi typ bara IUP hela dagen..rätt segt men ändå, hellre det än vanliga lektioner :) eller? Aja, vi slutade vid tjugo i tre skulle jag tro .. då stack jag hem och gjorde inte så värst mycket, men sen var jag ju tvungen att göra lite hemkunskap eftersom det är läxa till imorgon :( Det blev inte så värst mycket gjort av det för jag blev lite sugen på att skriva mina artiklar vi har på svenskan, min ena utrikes artikel har rubriken: GEROGE BUSH LÄMNAR PRESIDENTPOSTEN! och min inrikes artikel har rubrik som: SKÅNE BLIR SJÄLVSTÄNDIGT! Ni kanske inte förstår så mycket, men jag berättar mer om det i nästa inlägg, min storasyster nämligen ropar på mig för hon ska ha hjälp med att göra smoothie! =) Mums mums :)) Imorgon blir det skola till halvfyra, senare bio på kvällen sen ska Elli sova hos mig :D pusssss. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0