Lördag är sköndag!

Hej alla sockertoppar!
Hoppas allt är bra med er, med mej äre iaf toppen! :)) Elli sov över hos mig inatt, hade riktigt trevligt iaf! :D Såg världens gulligaste film, nämligen switch =) & den var typ på norska vilket jag trodde jag skulle störa mej på, men nejjdu! Den var jättebra! I slutet var den som gulligast, vi spola typ tillbaka hela tiden, en helt underbart söt film verkligen! <33 Sen stack hon vid halv ett skulle jag tro, käka jag en pizzabit sen kom mamma så stack vi till läkaren, eller det blev inget av det, dom sa typ att vi skulle boka ny tid :S Helt onödigt! Så kom hem lite efter ett, har inte gjort så värst mycket nu..ikväll kommer nästkusinen hit & ska sova här, ha det bra & det är en underbar dag idag <333 skönt väder! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0