Mysdag ändå

Hej alla sötnosar!
Idag började skolan klockan tio över åtta och första lektionen var idrott! Jag stack till skolan tillsammans med Ellinor och det spöööööregnade! Vi har ju båda stora feta problem när det gäller vårt hår (frisyren dåra) Haha, men vi klarade oss iaf :) Det var ju tur det, sen hade vi typ spanska och jag kände mig ganska duktig i spanska nu, första-gången-upplevelse var det ja! Haha, sen hade vi so, typ läxförhör muntligt men det var snarare kul än svårt & tråkigt :) Hihi, lärde mig rätt nya saker! Sen hade vi lunch och efter det hade vi bild, slutade typ tjugo i ett eller något sånt där va? Sen kom jag hem gick in på datan, sen gjorde jag lite chokladbollarsmet och käkade precis upp det .. :) Nu måste jag traska in på mitt rum och öppna hemkunskapsboken och få in lite vett i huvudet om hur man diskar & matförgiftning med mera .. sen blir det antagligen tv eller sätta på någon mysig film! :) Hinner kanske med ett inlägg eller två senare ikväll, puss sweethearts!


hehe, jag & anna på årets malmöfestival :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0