Relax, take it easy ..

Hejsantjosan!
Hoppas allt är bra med er! Med mig är det toppen! :) Allt känns riktigt bra just nu fast skolan har satt igång & läxor har vi också men ändå, jag mår brabrabra,toppen! :D Idag i skolan hände det ju inte så värst mycket, min musik/bild/slöjd grupp är katastrofgrupp! :( It sucks and i hate it, typ.. men inget man kan göra åt saken! Idag har jag gjort lite kemi så duktig som jag är & inte lärt mig ett dugg, men det kommer väl :) Någongång? Hehehe. Efter det gjorde jag ju inte så mycket, kolla lite serbisktelevision :)) Mitt favoritprogram faktiskt, "Polisen från västra sjöarna" heter det ;) Iaf, inom serbiskserier så äre nog så.. det är verkligen fettbra! :) haha. Nu ska jag kika lite tv och äta serbiska jordnöts pinnar :)) gottigott! <3333 puss.




serbien-sabac , där jag brukar gå ut på kvällarna! :)<33 MYS!


Kommentarer
Postat av: Louise

serbiska jordnötspinnar är goooa (:

2008-08-23 @ 10:26:45
URL: http://livetenligtlois.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0