Saving for a rainy day

Hola amigos!
Gud, vilket härligt KATASTROFALT väder det är ute! Regnar & det är ju lagom kallt, inga shorts inte..på med mjukisbyxorna och en mysig tjocktröja, sommaren är helt enkelt slut för det här året..hösten är påväg! Suttit och plugga lite idag och det var inte fullt skoj, sen kom mamma hem med en Elle tidning till mig :)) Satt mig i sängen med en filt och läste och checka in det nya i höst! Det lär bli mycket stickat vilket ni kanske redan visste & även den eleganta stilen nu! Så bort med hiphop stilen & in med söta assesoarer och tajts :) Haha, aja..vi får se vad jag väljer :) Nu sitter jag och väntar på att Elli ska komma, puss. <333


jag älskar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0