Sista kvällen ..

Hallojsansa!
Idag hände inte så mycket i skolan..fick tillbaka mattediagnoserna vi gjorde igår konstig nog :) Thomas (matteläraren) brukar aldrig rätta prov eller läxor på bara en dag, det brukar ta veckor, kanske månader! haha. Men det blev bra tillslut, ett fel bara (A) .. Lite vett finns kvar i hjärnan trots att det vart sommarlov! :) Tur det, jaja .. fick sluta femton minuter tidigare idag för jag var i en grupp på hemkunskapen som skulle "forska" om örter!!!! Vad har det med hemkunskap och göra?!?! Helt sinnessjukt tycker jag men eftersom två roliga idioter var lite underhållande blev det lite skoj! :) Sen stack jag då hem och åt och hann vara inne på datan i tre minuter ungefär? :) Sen gick jag upp mot skolan för att träffa peeps och sedan åka in till malmöfestivalen! Det var ju sista dagen för festivalen idag & vi hade superkul!! :D:D Det blev lite karuseller, mat, småttygott, kika baskettävlingar & massvis med snack! :)) Var riktigt kuligt & skojigt & underbart & jaa..det var kulkulkul! :) Sen kom jag hem, åt mammas tårta :S Mmm..gott! näääjj!!! haha, det var inte gott .. såg för det första ut som vit spya, förlåt, och det smakade inte så mycket bättre..tyvärr :( Haha, menmen :) Fick nöja mig med bara datorn, nu sitter jag & har tråkigt och eftersom bloggen finns blir mitt liv genast lite bättre ;) Det är bra...men nu ska jag lägga mig i soffan och kika på någon bra film med datan i knät =) pussssaaaaaaaaar till er. <3333


everything i want .. is something i cant get, <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0