Smoothie är bra!

Nu ligger jag i sängen med datan i knäet, kollar på film & dricker en god blåbärssmoothie! :) Mums säger jag bara! Supermys, vädret ute är ju inte sådär jättekul men mysigt är det dock =) Filmen jag kollar på är ju en av mina favoritfilmer nämligen First Daughter, jag bara älskar den! :)) Den är riktigt riktigt bra & jag skulle inte kunna tänka mig att vara presidentens dotter, vilket det känns som att jag är ibland :D Haha, ett skämt jag drar med mina kompisar bara, äsch! Menmen, nu ska jag återgå till filmen och smoothien =) Och förresten vill jag bara påpeka att det sägs att fast ett hjärta är brustet kan choklad fixa det, men nej! Det stryker vi, ta en smoothie istället (a) Jag lovar, det är bättre! =D
puss&kram sockertoppar' <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0