Sommardag!

Hej sommarmänniskor! :)
Idag vaknade jag vid halv åtta, min nästkusin typ ropade & skratta och vad hon inte gjorde! Sen somnade jag om till ... tio kanske? Sen stack hon direkt efter jag hade vaknat, och har inte hunnit med så mycket sen dess. Idag ska jag göra lite läxor sen ska jag nog försöka hitta en människa eller två som kanske vill umgås med mig (a) .. imorgon är det skola igen, och även klassfoto! We dont like it, för jag vet inte vad jag ska ha på mig :S , menmen..något blir det iaf, och jag ska stå upp i år har jag bestämt! Ha det bra blogg-geeks! :D pusssss =)


billigt men snyggt, 19.50 :) vart dom kmr ifrån vet jag inte :/


från kyssjohanna skulle jag tro :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0