Sommaren -08

Tänkte att jag skulle sammanfatta mitt sommarlov!
Den sjuttonde juni startade min resa till England, där jag skulle på språkresa .. i Oxford! Herregud, det var min livs resa och jag orkar inte skriva ner hur underbart det var för det går nog inte att beskriva med ord,nej! Iaf, kom hem igen den sjunde juli och var hemma fyra dagar ungefär, femte dagen stack jag till mitt "hemland" SERBIEN!!! Var där en vecka med kära vänner & släkt, vi bila ner dit som alltid ofc! Sen åkte vi till Grekland en vecka, Halkidiki, härligt var det! Sen stack vi tillbaka till Serbien i en vecka och fem dagar till..SKÖNT! Jag älskar sommar, jag älskar lov, jag älskar att resa, jag älskar livet! ;D


en bild på några peeps från Oxford!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0