Tårarna bara rinner ..

Usch, hej!
Nu sitter jag i sängen med laptopen i knäet och tårarna bara rinner ner längs kinderna! :( Jag saknar Line, jag saknar den toppenglada tjejen! <333 Jag saknar henne för mycket, och det är förräns nu jag reagerar! Usch ja, menmen :( Jag klarar det, det gör jag! :) Idag har jag inte gjort så mycket i skolan, det hände inget speciellt (a) Fick dock ett jävligt stor utbrott på Alex & Jonas i min klass! Iaf Jonas, usch du är så jävla ..!!! AHHH! :@ Fettvalk, du är så omogen & barnslig och du ska typ gå i åttan ditt kylskåp och ta och skaffa dig en frys för helvete! Så sa jag till Elli när vi satt och prata om hur patetisk han är och vilken idiot! Assåe usch vad du ska ha problem med alla! Men nu orkar inte jag slösa min tid på honom, efter skolan skulle jag till stan med läxor kom ivägen :( Har bara pluggat typ hela eftermiddagen och nu tar jag en skön paus, ha det bra :)<333


jag saknar diiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiig <333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0